2009. január 27., kedd

MEGÉRKEZETT AZ E-MU PS12 SUB, REMIX, FELLÉPÉS A PÉCSKŐBEN

Jópár napja nem írtunk bejegyzést az oldalra, ennek rengeteg oka van, az egyik, hogy gőzerővel dolgozunk egy (bootleg) remixen, amit beharangoztunk január elején, hétvégén volt 2 bulink, + haverok szülinapi buliját ünnepeltük, meghát kell idő a zasszonyokra is... Ezért most összegezve leírnám a múlt héten történteket, szigorúan a zenei részekre szorítva.

Elsőként kicsit most szakmázok, akiket ez nem érdekel, azok az olvasást egy bekezdéssel lejjebb kezdjék.
Múlt héten kikevertem egy remixet még a PM5 párral, ahogy szoktam már évek óta, aztán most bekötöttem a subot mellé, nagyjából belőttem a soundot, aztán elkezdtem hallgatni egy D.O.N.S. & DBN remixet, amihez hasonlóra próbáltam keverni a PM5-tel, és a különbség ááááááááááááááááá. Nagyon észrevehető volt! Neki is álltam Eq-zni a mixet -ugye sávonként-, de nagyon nem állt rá a dologra... Vagy még szokni kell a hangzást. Szóval a leggyengébb láncszem most már nem a mélytartomány nem hallása, hanem más lesz... Azt hiszem további beruházások válnak majd szükségessé Eq-k és kompresszorok terén... És szerintem az UAD-ok felé fogom az irányt venni...

Más téma.
Közben vágás alatt van a videó, amit rögtönözve a Focus Rádióban vettünk fel -fényképezőgéppel:)-, a héten felteszem ide, és aki nem hallotta élőben a műsort, most láthatja is meg hallhatja is:)
Közben már most felhívnám a figyelmet a Salgótarján környékieknek, hogy ne felejtsék, pénteken a Pécskő vendégei leszünk! A buliról egyébként PARTY VIDEÓ készül majd Földi Peti barátunk jóvoltából, és az éjszaka a kalózoké lesz: Captain Morgan+Cola=380!

1 megjegyzés:

Rasheed írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.