2009. február 16., hétfő

Új bejegyzés

Rég írtunk bejegyzést, ennek egyszerű oka van, Smilee után jómagam is kidőltem a sorból... Kórházról kórházra járok, egyelőre nem influenza, viszont kegyetlenül fáj, éget a mellkasom és a gyomrom. Mellkaségéssel kezdődött, akkor még szívproblémákra gyanakodtak, de a kardiológiai vizsgálatok során megállapították, hogy semmi baja a szívemnek és a koszorúérnek. Fel kellett volna lélegeznem, viszont közben jött a gyomorégés, éjjelente nem sokat alszom. Most elő vagyok jegyezve gyomortükrözésre péntekre. Fasza lesz! A kardiológus azt mondta, hogy valószínűleg REFLUX betegség lesz. Gyorsan utána is néztem a neten, hogy mi a nyavalya lehet az... Szalonképesen megfogalmazva a gyomortartalom visszáramlása a nyelőcsőbe... Hát nem nyugodtam meg nagyon tőle, bár kétségkívül ha ez a bajom, akkor azt lényegesen enyhébb betegségnek tekinti az orvostudomány, mintha a szívemmel lenne baj. Most szigorú diétába kezdtem, nem eszek csak gyepeket, ma reggelre pl. csak főtt rizst ettem kis kamilla teával...
Na de hogy ne csak erről szóljon ez az oldal, mert végülis mi azért vagyunk, hogy szórakoztassunk titeket -vagy legalábbis megpróbálkozunk vele- álljon itt egy videó, amit kedves Bene Flekk barátomtól kaptam tegnap, és annyira megröhögtetett, hogy mégjobban fájt a "cucc"... De nem bántam:)

Nincsenek megjegyzések: