2009. április 29., szerda

Újabb DJ verseny siker, ezúttal Szolnokon:) Pécskő Café képek

Most csak pár gondolat és kép, nincs sok időm a Majális miatt. Szóval a pénteki buli Dj. Miller kollégánkkal ismételten jól sikerült Smilee elmondása szerint, álljon itt 1-2 kép:









A teljes galéria megtekinthető ide kattintva!

Szombaton pedig DJ verseny volt Szolnokon az Ibizában, értesüléseim szerint olyan 50 nevező dj gyűlt össze az egész ország területéről, különbőző klubok rezidensei, és kezdők egyaránt. A mezőny két felé lett osztva, egyik fele most szombaton (04.25), másik fele meg majd május végén lép színre az Ibiza lemezjátszói mögé.
A verseny úgy lett meghirdetve, hogy 2 fordulós, az első forduló délután 5-től mintegy selejtező-szerűen zajlott, ott a jobban teljesítők az esti buliban is lemezjátszók mögé állhattak. Telefonos értesülésem után őszintén szólva azon lepődtem volna meg, ha Gabi nem kerül a jobbak közé (sajnos én nem tudtam ott lenni). Éjjel pedig párbajozott a helyi rezidenssel, aki úgy konferálta be a végén a kollégámat, hogy alighanem nem utoljára játszott az ottani lemezjátszók mögött. A zsűri a közönség volt. Gabival futtába tudtam beszélni vasárnap ezekről. És mikor megkérdeztem tőle, hogy ki nyerte a versenyt, nem tudta megmondani... Tegnap azonban közölte velem, hogy msn-en beszélt a rezidenssel, aki elmondta, hogy ő nyert... Hogy mit ezt jó lenne tudni... És miért msn-en lett közölve...
Jelenleg ennyit tudunk. Képeket és egyéb infókat a versenyről majd május 1. után...

A meghirdető oldalon is még csak a versenykiírás található. Sem fénykép, sem győztes hirdetés...

Nincsenek megjegyzések: