2009. szeptember 1., kedd

"Itt van az ősz, itt van újra..."


Mikor tegnap délután fél 5-kor mentem a salgótarjáni Sportcentrum felé, meglepődtem, hogy az új út alatt mennyi kocsi próbál behajtani, mondom, akkor kipróbálom az új, Somos felé vezető városelkerülő utat, hátha gyorsabban eljutok a városi kispályás focibajnokság színhelyét adó Sportcentrumba. Tévedtem, pesti forgalmat megszégyenítő dugó állt, mondom itt valami fontos kosármeccs lesz a válogatottnak, vagy valami más meccs lesz a csarnokban? Mondom mindegy, inkább visszafordulok két záróvonalon, én nem állok ebbe a sorba, mert még lekésem a meccset. Most ment minden mint a "karika csak más" feeling, tudtam haladni. Mikor a csarnok mellé értem, akkor döbbenten vettem tudomásul, hogy nem meccs lesz itt, hanem ünneplőbe öltözött fiatalok százai készülnek az évnyitóra, ekkor szembesültem vele: bizony eljött az ősz!

Ezúton köszönjük meg mindenkinek, akik velünk tartottak valamely bulihelyszínünkre a nyáron, és reméljük ilyen intenzív, vagy még intenzívebb őszünk lesz, mint amilyen a nyáron volt!
Az első hétvégét falunap hangosítással kezdjük Szuhán, aztán reméljük az ősz folyamán is forró bulikkal lazíthatunk majd el minden tollforgatót, vagy már dolgozót mind Szlovákia magyar lakta területein, mind Salgótarjánban, és mindenhol, ahová meghívást kapunk!

Nincsenek megjegyzések: