2010. március 23., kedd

03.26. Péntek: Borozó (Fülek), White Party!

Gyere talpig fehérben!

4 megjegyzés:

gyuri írta...

Cső barátom!Sajna nem voltam a tegnapi Füleki white party-n,biztos jó lehetett:))!!!Mind1,majd a legközelebbin ott leszek,jó volt?Képek lesznek?-legalább megnézem mit hagytam ki:),mikor lesztek még kint?Majd nézem az oldalt:)!Csá csá!

Csaba írta...

www.dclubek.tk -> ez a borozó weboldala

www.partyfoto.annavilla.sk -> ez a webgaléria

T.Brother / Vanilla Creep írta...

Elviekben április 9-én megyünk legközelebb;)

gyuri írta...

Ok,akkor megyünk:)))!Látom nagyon jó volt a buli,+néztem a képeket,jók az összes:)!Köszi,hogy tettetek fel képeket,hát...jó bulit hagytam ki jah!!(Köszi a Csabának is, hogy leírta az infót ahol a borozós party fotók vannak,KÖSZI!!)
Jó bulikat továbbra is,jah egyetértek veled:még sok bulit a Lubekba,JÓL NYOMOD!!!!Ott vagy a szeren:))!Cső!