2009. február 2., hétfő

Köszönjük, hogy ennyien eljöttetek! Megvolt a Videós Party a Pécskőben!!!

Érdekes hét után voltunk hivatalosak a salgótarjáni Pécskő Caféba, ugyanis Smilee a hét elején dőlt ágynak (rókázott, mint a lagzis kutyája, valami vírusos szarság támadta meg). A hét vége felére aztán rendbe is jött, de azért aki ismeri őt, az érezhette, hogy még nem épp van csúcsformában, kicsit azért kivett az erejéből a makacs vírus. Ehhez képest eléggé sikerült megcsinálgatnia a Pécskő igen népes közönségét, amihez persze Ti is hozzájárultatok, köszönjük! Jómagam pedig pont pénteken voltam egy kivizsgáláson, és a vérvételtől, vagy nemtom mitől, de eléggé szédelegtem még este 8 felé is. Erősen fontolgattam, hogy inkább kihagyom az esti bulit, de a hihetetlen akaratom átsegített a holtponton, kicsit vártam, és 11-kor bementem Tarjánba, mert sehogyan sem akartam kihagyni a Videós Partyt. Éjfélkor aztán Pryce kolléga Warm Upolása után lemezjátszók mögé állt Smilee, aki hajnal 3-ig meg sem állt, folyamatosan szolgáltatta a bulis zenéket! Közben Pryce-szal beszélgettünk erről-arról. Végülis két részletre bontottam a közel 12 percesre vágott videót, mert a Youtube csak 10 percet enged feltölteni. Ezúton is köszönjük Földi Petinek a közreműködést, mint operatőr, akiről annyit el lehet mondani, hogy szívesen vállal bármilyen videófelvételt Sony HD kamerájával akár szalagavató, ballagás, esküvő, vagy bármilyen más rendezvényről van szó! A videó minősége természetesen a Youtube miatt lett így lebutítva (vagy, mert jómagam nem ismerek jobb tömörítési eljárást, ami 100 mega körülire tömörít 7 percet). Ha valaki tud valamit ajánlani erre, azt szívesen veszem:) Nem is szaporítom tovább a szót, NÉZZÉTEK A VIDEÓT!!!:)


A második részt délután töltöm fel, addigra valószínűleg felkerülnek a fotók is a Pécskő weboldalára, és akkor lopok ide belőle néhányat:)
Egyéb Youtube videókra is lehet majd tőlünk számítani, amiről annyit kell tudni, hogy hetente jelentkezik majd, és nem kis arcok fognak szerepelni:)

Nincsenek megjegyzések: