2009. április 16., csütörtök

Májusi Retró Karnevál/Mátraterenye

Katt a képre a nagyításhoz!

Hogy mi köze ennek a Vanilla Creep-hez? Semmi. Csak önkormányzati képviselőként jómagam vagyok az egyik főszervező, és mi hangosítunk:) Ma hajnali 3 óráig csináltam a plakátot, hogy le tudjam adni a nyomdának, úgy néz ki hétfőn így mehetek is érte Balassagyarmatra. Eléggé felpörögtek tehát az események, már hetek óta gőzerővel készülünk a sok buli közepette a rendezvényre, ezért mostanság zenélni sem nagyon van időm sajnos, pedig van jó pár remixfelkérésünk most is... Egyébként ez már személy szerint nekem sorban az 5. május 1-i rendezvényem, ahol főszervezőként ténykedem, eddig úgy néz ki sikerrel.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy a válság nem érintette meg a rendezvényünket, ahol a fő attrakció eddig sorban az Irigy Hónaljmirigy, Kozmix, Desperado, Groovehouse voltak, de reménykedem benne, hogy ezúttal az ötlet, a mostanság oly népszerű Retró feeling köré épített teljes napi program kárpótolja az ezúttal valamivel szerényebb költségvetést.
Az elmúlt évben ugyanis nagyon sokat beszélgettem tőlem idősebbekkel, hogy meséljenek arról, milyenek voltak régen a Majálisok, a szervezéshez vastagon kikértem véleményüket, és van a csapatomban olyan is, aki maga is szervezett a béke időkben Majálisokat.
Ezúttal tehát 2009.05.01-én nálunk nem a modern tánczene lesz a középpontban, arra napra nem is vállaltunk más bulit, akkor csakis kizárólag egy lesz a célunk:
a "RÁHATÁS".
Aki látta a Lecsó c. animációs filmet, az érti mire gondolok, na de ki ne látta volna?

Nincsenek megjegyzések: