2009. április 17., péntek

Original Edit:) Ma este Tajti (SK), jövő pénteken Pécskő Café!


Tegnap hoztam haza az újságot a cd-vel együtt, ha már nem hozott Smilee nekem Kecskemétről (de seggbe rúglak!:) -a dj találkozóról, amiről majd még ha lesz időnk beszélni, majd még írok itt- sajnos nem volt időm végighallgatni az egész korongot, nagyjából a feléig jutottam el, míg hazaértem melóból, közben belepörgetgettem a keverésekbe, és elég pozitív a tapasztalatom a lemezről eddig! Senkit nem szeretnék külön kiemelni, úgy néz ki, immár itthon is tudunk igényes modern tánczenét készíteni!
Ami miatt írtam ezt a cikket, az egy nagyon kemény történet:) Épp a szokásos meló utáni kajálásomhoz készültem, az újságot a cd-vel együtt letettem az asztalra, majd jött a nagyi, kezébe veszi a cd-t, olvassa a tracklistát, és feltűnt neki, hogy elég sok tracknévben szerepel zárójelben az "Original Edit", és mikor hozzátette, hogy ilyen sokmindenkinek énekel ez az Original Edit??? Azt hittem ledőlök a székről, még szerencse, hogy lenyeltem már akkor az épp aktuális falatot, mert tuti kiköpöm:)))))))))))))))))

Fellépésekről:
Ma este Smilee az új rezidenciáján, Tajtiban (SK) húzza a talpalávaló modern tánczenét, holnap Mr. Bigee-vel Sajószentpéterre megyünk ezúttal a Borsodi Roma tehetségkutatóra hangosítani! És ma talán megérkezik a mélyekhez a PKNC XDII 2500 végfok is:)

Jövő pénteken immár harmadszor Dj. Millerrel zenél Smilee a Pécskőben!

1 megjegyzés:

RaveAir írta...

Tegnap este 8-tól vasárnap este 8-ig tart Armin van Buuren 72 órás(!), 400. adása. Aki nem megy bulizni, vagy munkában, vagy otthon van hallgassa valamilyen webcaston keresztül.
Mellesleg az első DJ-k Myon & Shane 54-ék voltak. Nagyon durván jó szettet nyomtak...