2009. április 21., kedd

PKNC XDII teszt, El Timbal szaxi felvétel

Mint reméltem, pénteken megérkezett a zsír új PKNC XDII 2500 Wattos digitális végfokom, amely csak 1U magas, nincs 10 kiló és szombaton rögtön élesben próbálhattam ki az említett tehetségkutatón, ahol ismételten nem volt hiány tehetséges roma zenészekből. A helyszín Sajószentpéter, Művház, viszonylag jó akusztika, aránylag nagy terem, igényesen felújítva, nagy színpaddal.
2 db Thunderrel, és 2 db Reflex R 150-el mentem, és olyannyira elégnek bizonyult, hogy olyan 20 m-re (a terem kb 3/4-e) a színpadtól telepedtem le a keverőpulttal, és estére fülzúgásom lett...
A beépített limiter beavatkozását jelző piros led nem, vagy alig villant be, viszont a terem amúgy gyönyörű csillárjai pislogtak rendesen a negyedekre!
Az összes csatlakozója ettől a szinttől amúgy már elvárható neutrik márkájú. Bemenet papa-mama xlr, kimenet 4 pole speakon, táp a korszerű powercon aljzat.

Szóval a PKNC nagyon jól muzsikált, dinamikus, telt mélyhang jött a Garrykből. Még vettem is le a mélyből egy kicsit.
Úgy gondolom, hogy ár/érték arányban ez a magyar gyártmányú végfok verhetetlen! Legalább is mély tartományban.

Vasárnap felvettük a szaxit az El Timbalhoz a salgótarjáni KCS hangszerboltos zenészbarátommal, és mondhatom, szerintem nagyon jól sikerült, bár még nem kevertem rá a zenére. Kétféle szaxit is kipróbáltunk, én annyira nem értek a hangszerhez, de volt egy ezüst, és egy arany színű.

A szebb hangja az aranynak volt. Hozott a kolléga 3 féle mikrofont, de mindjárt az elején feltettem az AKG C4000b nagymembrános kondimikrofonomat(amivel pl. a Virág hangját is rögzítettük az I Stand By Your Side-hoz), és azt mondta, hogy a többit ki se próbáljuk, mikor meghallotta hogy szól a cucc:) Valószínűleg ma lesz annyi időm, hogy rá is tegyem a zenére, mert holnap a leadási határidó Tommyboy felé, aki valami olyasmit mondott, hogy rákerül a következő válogatáslemezére...

Többet nem tudok még én se, remélem előbb-utóbb kiderül majd minden.

Nincsenek megjegyzések: