2009. október 27., kedd

Október 23. Ajka, Bla Bla DJ verseny

Ezúttal maga Smilee számol be a múlt pénteki útról és dj versenyről, mivel én közben kihasználva az egész napos ünnepet itthon tevékenykedtem egy új zenén, de erről majd később.
Szóval jöjjön Smilee:
"Reggel fél 10-kor útnak indultunk öcsémmel és a barátnőmmel Ajkára. Elég szar időnk volt az út feléig, de aztán szépen kisütött a nap. Délután 2 felé meg is érkeztünk így volt időnk megismerkedni egy-két jó arccal és zsűritaggal is, 15:00-kor kezdődött a megmérettetés. Ki kellett várnom a sorom, mivel volt 1 pár versenyző, aki másféle cuccról tolta a muzsikákat. Először a Final Schratchesek majd a Pio100-asok és aztán jöttek a CDj 800-ról szereplők. Majd szépen lassan körvonalazódott bennem a mix tracklistje amit úgy érzem hibátlanul sikerült eladni mind a zsűrinek és a közönségnek is. Ám a stílus amit játszottam és még egy pár versenytársam is nem igazán volt a zsűri kedvence, kivéve Dj Slashé akinek kifejezetten tetszett a produkcióm. Na és persze hallott a Vanilla Creep formációról, mivel tolja a Radio Slave Vs. Skyland – Érezd a Grindhouse-t saját mashupunkat nem kis sikerrel. Utána még elég sokat kellett várnunk az eredményre, mert 37 jelentkezőt kelletet végighallgatni a zsűrinek. Úgy kb. este 11 felé megszületett az eredmény, ami nem lepett meg, mivel erős mezőny és kemény, de jól osztályozó zsűri volt. Sajnos ezúttal csak a 6. helyet sikerült megszereznem, de az egyedi stílusomnak köszönhetően lehet hogy nem először mentem Ajkára a Bla-Bla Clubba. Valamint hozzátették, hogy nekem már nem is kellett volna itt indulnom, amivel talán egyet is lehet érteni, de mindenképp tanulságos volt a verseny, mert szereztem új ismerősöket és egy kis tapasztalatot is, hogy hol tart jelenleg a szakma feltörekvő rétege."

3 megjegyzés:

Dabu írta...

Honnan lehet megtudni, hogy ki hanyadik lett?
Én csak az első hármat tudom és semmit nem találtam a neten a versenyről.

T.Brother / Vanilla Creep írta...

Én úgy tudom, hogy kollégám megkérdezte valamelyik zsűritagtól, de amint gépközelben lesz, válaszolni fog.

Dabu írta...

köszi, ha esetleg így egyszerűbb, MSN: djdabu@hotmail.com