2009. október 26., hétfő

A tacskóm és a zacskóm

Avagy egy újabb szösszenet a Csillag születikből:))
Szombat este végignéztem életem első Csillag Születikét, amiről pár héttel ezelőttig csak annyit hallottam, hogy bizonyos Utasi Árpi itt tűnt fel (tényleg, hol is van azóta?). Azért kicsit kétkedve ültem le a TV elé, de pozitívat csalódtam. Jó kis műsort hoztak össze az RTL-nél, a szar vacsorázó celebek meg ilyen olyan valóságsokkos hülyeségek tengerében. Meghát ott van Oroszlán Szonja, aki ha magát adja is olyan, mint a filmeken... Szőkéses. Nem tudom a kedves olvasó hogy van vele, de jómagam egy ilyen tehetségkutatót a Megasztárhoz hasonlítok, ahhoz képest döntöm el, hogy jó vagy nem. Nos, nem jobb, vagy rosszabb, más. Ez egy jó show műsor inkább, több betekintést enged a színfalak mögé, míg a Megasztár az inkább komolyabb, drámásabb volt. Bár korban is előbb játszódott.
De térjünk rá a szombati adásra. Sok jó produkciót láttam, a színes csövekkel zenélőktől a másfélliteres ásványvizes flakonokkal táncoló kukásokon át a tolószékben ülő srácig, mókás produkciókból sem volt hiány a szókimondó galambdarázsoló bűvésztől a Tacskó letépte a zacskóm eposzig, amit itt meg is nézhettek:

Nincsenek megjegyzések: